2010. február 28., vasárnap

kreatívság


újra belendültem, remélem majdcsak lesz foganatja. csináltam a hétvégén ilyet meg ilyet meg ilyet.
közben pedig sütöttem. műfánkot. a második napon már egész fánkos volt az íze, de mindenesetre amennyi energiabefektetést igényelt elkészíteni, mindenképp megérte. a recept itt található.
a cica pedig olyan édesen segített a csomózásban. :)

olyan sok tab most nem keletkezett, tervek vannak. pl, hogy ilyen táskát varrok csak kicsit nagyobban, valamit kötök rá szépet.
és zöldüljünk!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írok ide is egy kommentet :P
Jópár kérdés megfordult a fejemben, tökre jók ezek a kreatív dolgok, érdekelne is a táska amit "épp" (márciusban) csinálsz, mégis mennyi idő ez és ha szeretnék én is ajándékba egy ilyet, megoldható lenne valahogy ? :) Köszönöm a válaszod előre is, remélem lesed a blogod, mert lassan kicsúszom az időből.. :P

Üdv, Bálint

Katzenjammer írta...

hát a táskával annyi a probléma, hogy az terv maradt, mert nem tanultam még meg varrni, és varrógépem sincsen. :/

Névtelen írta...

:) későn olvastam el itt a kommentet a táskával kapcsolatosan :P de az email már elment, köszönöm a gyors reakciót :)