2009. október 15., csütörtök

bahhahh

hát most nagyon úgy tűnik, hogy nálam minden csak elméletben jó móka. eddig időhiány volt, ma pedig nekiláttam majdnem mindennek, de semmi nem jött össze. először a körmöcske, de a tegnap vásárolt körmöcskék nem igazán szuperálnak. :/

a legelső probléma velük, hogy lakkozatlanok, így mindenféle fonal jól felszöszösödik rajtuk. a másik, hogy szerintem nagyon vastagok a kiállóságaik, így nagyon nagyszeműek lesznek a lyukak a zsinóron. :/ tegnap este próbálkoztam vele kötőfonallal, ma reggel meg találtam horgolófonalat, amivel egyből gyöngyösen akartam körmöcskézni, fűztem is egy zsinórt, de nem vagyok vele elégedett.
ezután kötögetni, horgolni próbálgattam felváltva, de egyik sem ment. az egyszerűbb mintákat (idő)pazarlásnak tartom gagyi fonállal megkötögetni, pedig biztos hasznos lenne ( a fonal vagy 20 éves, fehér [volt még valamikor], ezekkel kötögetek minden marhaságot 10 éve, de ugye ez az egy sima egy fordított és társait jelenti).
gyöngyfűzésre sem motivál túl sok minden de gyurmázni sincs most kedvem.
nem tudom, hogy ez az alkotói válság a rossz időnek, fázós lábnak vagy pedig a kudarcoknak köszönhető-e. inkább maradok most az ötletgyűjtögetésnél.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!!
Ha elfogadod a segítségemet a kötéstanuláshoz,akkor az az én javaslatom,hogy először csak simát kössél pár sort vagy amennyihez kedved van,és után csak fordítottat ameddig rá nem jössz,hogy mennyi fonalat tekerj az ujjadra és mennyire lazán tartsd a fonalat a két tű között.Jajj de nagyon szívesen odaröpülnék megmutatni!!!!
Nem a kitartásoddal,tudásoddal van a baj,fázni nem jó,meg egyébként is olyan az idő!!De minél hamarabb jöttök,annál hamarabb tudok segíteni ám!!!Nem tudom mik ezek a körmöcskék,sose láttam!!Ezek szerintem nem kudarcok,a kezdetén senkinek nem sikerül,mikor én tanultam kötni,akkor a kezdő 20 szemből vagy 30 lett vagy tíz!!!
Én most kicsit félretenném,nincs mindig jó napja az embernek!!!MENNI FOG!!!Puszák,kitartóak,nyugtatóak!!!!

Katzenjammer írta...

szia!
az alapok mennek már 10 éve kb. :D csavart mintát szerettem volna kötni, horgolni pedig kör alapot (amiből virágocskákat lehet kötni) meg négyzeteket, de elvesztem. na majd próbálkozom, meg megpróbálom rávenni anyut, hogy segítsen, meg majd a te segítségedet is elfogadom, ha jössz. :)
köszönöm!