2009. október 20., kedd

utálok címeket adni

szóval olyan sok alkotás nem született az utóbbi időben. ma kipróbáltam a nejlonszatyorból kötést. aranyos móka, majd alkotok belőle valami kreatívat. gondoltam arra, hogy fel lehetne használni csomagolásként. ötletes, jópofa, környezetbarát. (jól ráparancsolnék az ajándékozottra, hogy szelektív gyűjtőbe dobja. :D). és ha már különleges fonalakról van szó, hát ezt is biztosan ki fogom próbálni, az alapanyag ingyér' van, tudok hozni a "gyárból". :) majd valamikor csinálok papírtörlőgurigából szalvétagyűrűt. (ha ilyen dolgok vannak ezen a blogon, akkor szerintem el fogok itt nézelődni. :))
ezek a fonalmedálok is nagyon tetszenek.
hát ezt pedig iszonyatosan muszáj megvalósítanom, ez annyira de nagyon vicces, és annyira de nagyon tetszik.

egyszerű, de könyvmolyoknak nagyon aranyos ötlet
gyaj, mikor a neten kutakodva csapkodom a fejem, hogy "jaj, hogy ez sem jutott eddig eszembe, basszus" :)
ez pedig egy olyan főzős oldal, ami kedvéért képes leszek megtanulni az angol konyhai zsargont.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Most is a sok-sok jobbnál jobb ötletek,meglepik!!!Bocsi a kötéssel kapcsolatban,biztosan nem figyeltem!!!A franc ez a tészta mindig kifut!!!!!Bocs!Csavart mintákban rutinos vagyok,sőt bogyót is kötöttem vmikor,majd ha itt leszel megmutatom a pulcsit,tiszta gyapju,még jó,hogy nem fejtettem fel,én nem hordom,nem tudom Neked kell-e,jó lenne Rád!!!A horgolással kicsit bajban vagyok én is,de egy kis gyakorlással menne.menne?hm,biztos!
Itt Sopronban eddig csak 1 kreatívkodós boltot fedeztem fel,majd bekukkantunk!!Valóban a legegyszerűbb dolgok nem jutnak az ember eszébe,de ehhez tehetség kell szerintem!Na meg a sok finomság!Hát így könnyű gyönyörködni,meg ötletet nézni ha valaki felkutatja!Egy baj van,képzeld Sopronban nincs szelektív hull.gyűjtés!!!!Elképesztő nem!!!!????Na most is ügyes voltál?mindig kutakodok itt Nálad!