2009. október 26., hétfő

még mindig nem

kreatívkodtam túl sokat. viszont hétvégén voltunk vásárban, aminek az eredménye alant látható:

üvegek, darabja 300 Ft, fonalak darabja 50 Ft (boltban 250 Ft), fűrész 300 Ft, kerámia citromfacsaró 150 Ft, régi(nek látszó) német tűzőgép lyukasztó 300 vagy 200 Ft (nem emlékszem).
valamint elbeszélgettem egy nővel, aki a kézműveskedésből szeretne megélni, most költözött Balástyára Dunántúlról, két gyermek volt vele. összefogásra buzdított. méhviasz gyertyákat és magvakból készült ékszereket árult valamint kötényeket. tehát most szerintem továbbra is a karkötőcsomózásra hasalok rá, valamint gyurmázok majd.
a fűrésszel pedig megvalósíthatom a szalvétagyűrűt kartonhengerből. szereztem hozzá szép papírt is.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Na!Írtam már egy pár sort,de nem tudom mit csesztem el,nem ment oda!
Biztos sok szépet láthattatok a vásárban/bolhapiac/az üvegekkel mi a célod?Várom a képeket a sok új szépségekről,hallom gyártod őket!
Vasárnap beviszem a gépet,akkor biztos több diák lesz,meg én is 16-22-ben dolgozok,remélem jut rá idő,igaz majd teszek róla.Jópofa az a tűzőgép,még nem láttam ilyet!
Na ennyit most!!Szia

Katzenjammer írta...

fáradt lehettem, az lyukasztó, nem tűzőgép avagy munkahelyi ártalom, ott szoktunk tűzni. :D az üvegekkel az eredeti célom hogy mosogatószert, folyékony szappant tegyek bele, csak kell hozzá pumpás adagoló. vagy egy szép dugó. a karkötőket árulni a munkatársaknak gondoltad munkaidőn kívül, ugye? mert Döme aggályoskodott. mindenesetre köszönöm! :)