2009. október 1., csütörtök

saját kreálmányok

no, az egész úgy kezdődött, hogy mindig is fogékony voltam a kézügyességet igénylő tevékenységekre, csak sajnos anyukámnak nem volt ideje megtanítani kötni, horgolni, stb, kötésnél csak a legalapabb alap dolgokat mutatta meg, viszont elhalmozott mindenféle könyvvel. persze abból nem tanultam meg se a kötést se a horgolást (az egy sima egy fordított azért megy. :D). viszont volt egy könyv indián fonatok címmel, amiben csomózott karkötők voltak. tizenéves koromban csinálgattam anyuka maradék hímzős fonalaiból, meg fűztem sok gyöngyöt, de jól abbamaradtak ezek a dolgok. aztán nyár elején, mikor hazajöttem, lomtalanítottam a házban, és szépen kezembeakadtak ezek a dolgok. elkezdtem karkötőket csomózni, aztán mindenféle blogokat olvasgatva rájöttem, hogy szeretnék égethető gyurmákból ékszereket gyártani, meg mindenféle anyagból ékszereket gyártani (nagy terveim között szerepelnek a steampunk bizsu készítések). meg aztán minden egyébbe belekezdtem, ím az eredmények:
csómozott karkötők első adagja:


második adag:


itt van az ősz, itt van. matricák a konyhában, szeretnék még többet


ezt a cicamintát a mostani praktikában láttam meg, tudtam, hogy meg kell csinálnom, de nem tudtam mire, aztán a tervezett káromkodósbödönből macskakajatartó lett:


az első adag gyurmagyöngyöm egy darabja. első hiba: túl kicsik lettek a lyukak, így a kétharmadát nem tudom felfűzni. :/


és a második adag gyurmagyöngy, ami meg odaégett. -.- türelem, türelem.


egyelőre ennyi, ez az utóbbi másfél hónap termése. keresem önmagam, úgyis mondhatjuk.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Csak garatulálni tudok ismét!!!!
Minél többször megnézem annál szebbek!!!
A végén már káprázik a szemem és azon töröm a fejem,ezt én képtelen lennék megtanulni,ehhez tehetség kell!!!
Elküldhetem a blogodat másnak is????
Jókat mosolygok a napi beszámolókon,tetszik az őszinteséged!!!!
Csak így tovább,úgyis megcsinálod az etalont!!!!

Katzenjammer írta...

köszönöm. :) csak az a baj, hogy mostanában nem jut időm ilyesmikre. :/